Pieter-Jan Gheyselen is niet langer de T1 van Vlamertinge.. Foto Dominique Lampo.
SK Vlameringe sloot het seizoen in tweede provinciale B als tiende af. Coach Xavier Deleu besloot afscheid te nemen en Pieter-Jan Gheyselen, ex-Ardooie, werd aan boord gehaald. Gheyselen kijkt wel uit naar de uitdaging die hem wacht.
“Bij Vlamertinge wil ik bouwen aan een ploeg die energie en positivisme uitstraalt. We mikken op een seizoen zonder zorgen. Ik denk dat we voldoende versterking in huis gehaald hebben om die ambitie op het einde van het seizoen af te vinken. Jarne Wydoodt is een speler die heel wat ervaring van bij Boezinge meebrengt. Hij is zowel als centrale verdediger en op positie zes inzetbaar. Ward Peel, ex-Poperinge, kan als flankverdediger wel voor een meerwaarde zorgen. Met Mathieu Demeulenaere haalden we toch een speler in huis die tot de A-kern van Wervik behoorde en zowel in de verdediging als op het middenveld zijn mannetje kan staan. Roman Decoutere is dan weer een spits die Kortemark verlaat en bij ons zich op een hoger niveau in de kijker wil spelen. Wessou Camara, ex-Dottignies, is ook nieuw en van hem hoop ik dat hij een vleugje creativiteit aan onze ploeg toevoegt.”


