Chris Janssens (KSK Beveren) zag wel een aantal zaken waarop verder gebouwd kan worden. Foto RV.
KSK Beveren haalde het in de eerste ronde van de Croky Cup tegen de buren uit Vrasene. Het team van Chris Janssens haalde het met 3-1. Janssens keek uiteraard niet ontevreden terug op de wedstrijd.
“Het is natuurlijk te vroeg in de voorbereidingen om daar veel conclusies aan te koppelen, maar over het algemeen was ik niet ontevreden over die eerste wedstrijd. In de eerste helft klommen we via een strafschop van Charles Kwateng op voorsprong, maar de gelijkmaker kwam bijna onmiddellijk op het bord. Vrasene gaf in die eerste helft ook wel heel goed repliek. Bij de rust heb ik de ploeg dan wat herschikt. Op de flank kreeg Dylan Van Camp wat meer ruimte en zijn rush was de inleiding op de 2-1, een licht afgeweken schot van Mike Smet. Twee minuten later kaatste Charles Kwateng zich door het centrum een weg richting het doel van Vrasene en hij haalde ook de trekker over. Na die 3-1 was het duidelijk dat we verder zouden bekeren. Op zich wel een goede zaak, want we spelen in de volgende ronde zondag thuis tegen Elene-Grotenberge en dat wordt opnieuw een test. Ik zag best wel wat werkpunten, maar ook wel wat zaken waarop we verder kunnen bouwen. We hebben ook nog een midweekwedstrijd op Wetteren en er zit echt wel een pittige week aan te komen, maar die zal vast ook wel leerrijk zijn.”







