Damir Mirvic ziet dat Drongen op weg is naar het behoud. Foto Dominique Lampo.
Eerste duel met inzet voor KVE Drongen. Dat krijgt zondag het bezoek van eersteprovincialer Ardooie. T2 Damir Mirvic kijkt die opdracht wel met vertrouwen tegemoet.
“De voorbereiding verloopt eigenlijk naar wens. Zowel Cedric Vlaeminck als ik hebben het gevoel dat we steviger op ons pootjes staan in vergelijking met vorig jaar. We hebben ook twee degelijke oefenwedstrijden achter de rug. Tegen Nokere-Kruishoutem wonnen we met 4-3, gisteren haalden we het met 2-0 tegen Evergem 2020. Vooral aan de eerste helft tegen 2020 hielden we wel een goed gevoel over. Veel balbezit, enkel qua efficiëntie moet het wel beter, maar dat is ietwat logisch in de voorbereiding. Het enige minpunt is dat Floris Criel zich blesseerde. Enkel of achillespees, dat zal nog moeten blijken en natuurlijk hopen we dat het meevalt. We hebben als sportieve staf meer mogelijkheden dan vorig jaar. We mogen ons niet laten verschalken door Ardooie. Die ploeg speelt al twee jaar in eerste provinciale in West-Vlaanderen, maar verder hebben we niet veel info. Bekerwedstrijden zijn toch net iets leuker dan een gewone oefenpot en daarom hopen wij dat we de West-Vlamingen kloppen.”





